آ
-
آدیداس
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
-
آزمون همبستگی پیرسون
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
-
آمیخته بازاریابی
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
-
آمیخته بازاریابی ورزشی
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
ا
-
اثربخشی
اولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
اخلاق ورزشکاری
رابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
-
اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان
رابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
-
ایران
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
-
ایران
شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
-
ایران"
تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
ارزش ویژه برند
اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
-
ارزش ویژهی نشان تجاری
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
-
استادیوم
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
-
استان آذربایجان غربی
شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]
-
استان اردبیل
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]
-
استان کرمان
طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
-
استان گلستان
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
-
استخر
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
-
استراتژی
طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
-
استراتژی
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
-
استراتژیک
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
-
استرس شغلی
ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]
-
استرس شغلی
مطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
-
استعدادیابی ورزشی
بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
اصول زیباییشناسی
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
-
اقتصاد مقاومتی در ورزش
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
-
اقتصاد نوظهور
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
-
اکو توریسم ورزشی
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]
-
الگوبرداری تطبیقی
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
-
الگوی سایبرنتیک
رابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
-
ایمنی
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
-
انجمن علمی
بررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
-
انگیزه لذت جویانه
بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
-
اهرم های اقتصادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
-
اولویت ها
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
ب
-
بازاریابی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
-
بازاریابی
تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
-
بازاریابی الکترونیکی
ارزیابی کیفیت وب سایتهای فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]
-
بازاریابی ورزشی
مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازیهای المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]
-
بازاریابی ورزشی
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
-
بازیهای المپیک
مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازیهای المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]
-
بازی های پاراآسیایی
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
-
باشگاه بیلیارد
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
-
باشگاه های فوتبال
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
-
بانوان ورزشکار آماتور
رابطه مسئولیتپذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]
-
برنامه ریزی استراتژیک
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
-
برنامهریزی راهبردی
تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
-
برنامه ریزی راهبردی"
تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
برند
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
-
برند
اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
-
برون گرایی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
-
بهره گیری از تلفن همراه
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
-
بهره وری
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
-
بهرهوری
رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
-
بهرهوری منابع انسانی
رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
پ
-
پرخاشگری ورزشی
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
-
پست مدیریتی
بررسی شرایط انتصاب مدیران در پستهای مدیریتی مراکز ورزش دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
-
پوشاک ورزشی
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
-
پوشاک ورزشی
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
-
پوشاک ورزشی وارداتی
اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
-
پیوندهای سست و سخت
رابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
ت
-
تارنما
ارزیابی کیفیت وب سایتهای فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]
-
تبلیغات دهان به دهان
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
-
تبلیغات دهان به دهان
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
-
تجاریسازی
ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
-
تحصیلات
رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
-
تحلیل SWOT
طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
-
تحلیل سوات
تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
-
تحلیل سوات
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
-
تدوین مدل
تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]
-
تربیت بدنی در مدارس"
تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
تصمیمگیری
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
-
تطبیقی
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
-
تعهد رابطه مند
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
-
تماشاگر
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
-
تماشاگران فوتبال
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
-
تماشاگران ورزشی
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
-
تمایل به حضور آتی
تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
-
تنیدگی
ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]
-
تهدید
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
-
تهران
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]
-
توانمندسازی
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
-
توسعه اقتصادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
-
توسعه حقوق ورزشی
شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]
-
توسعه نهادی
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
-
توسعه ورزش و مؤلفه های ورزش قهرمانی
بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفههای ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
ج
-
جذب
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
-
جهت گیری هدفی
رابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
-
جودو
ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
چ
-
چالشهای انجمنعلمی مدیریت ورزشی
بررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
ح
-
حامی مالی
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
-
حداقل سطح خدمت قابل قبول
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
-
حضور مجدد
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
-
حمایت های مالی ورزشی
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
خ
-
خانواده
بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
خدمات
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]
-
خرید اینترنتی
تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
-
خرید اینترنتی
بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
-
خصوصی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
-
خطر
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
-
خلاقیت
رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
-
خلاقیت
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
-
خلاقیت سازمانی
رابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
د
-
دامنه تابآوری مشتریان
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
-
دانشآموزان مقطع متوسطه
عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
-
دانشجویان
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
-
دانشجویان تربیتبدنی
عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
-
دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
-
دبیران تربیت بدنی
مطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
-
دیپلماسی ورزشی
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
-
دریاچه شورابیل اردبیل
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]
-
دوگانگی نقش
ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]
-
دولتی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
ر
-
رتبه بندی
شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
-
رسانههای گروهی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
رسانه های ورزشی
بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفههای ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
ریسک پذیری
بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
-
رضایت شغلی
ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]
-
رضایت مشتری
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]
-
رضایت مشتری
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
-
رضایتمندی
ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
-
رضایتمندی
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
-
رضایتمندی
تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
-
رضایتمندی
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
-
رفتار آتی مشتریان
ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
-
رفتار خرید
عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
-
رفتار خرید
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
-
رفع تعارض
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
-
رقابت
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
-
رهبری تحول گرا
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
-
رهبری عملگرا
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
-
روان رنجوری
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
-
رویدادهای بزرگ ورزشی
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
-
رویداد ورزشی
مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازیهای المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]
-
روزنامه های ورزشی
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
ز
-
زنان
رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
س
-
سازمان ورزشی
بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
-
سبک تصمیم گیری
بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
-
سرمایه اجتماعی - اقتصادی
بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
سرمایه فکری
تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]
-
سطح خدمت ادراکشده
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
-
سطح خدمت مطلوب
بررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
-
سلامت روان
رابطه مسئولیتپذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش"
تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
سودآوری
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
ش
-
شرایط احراز
بررسی شرایط انتصاب مدیران در پستهای مدیریتی مراکز ورزش دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]
-
شرکت در ورزش
رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
-
شهربازی
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]
ص
-
صد خرید مجدد
تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
-
صنعت ورزش
اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
ض
-
ضعف
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
ع
-
عزت نفس و وزارت ورزش و جوانان
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
-
عملکرد
رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
-
عوامل انگیزشی- بهداشتی
بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
-
عوامل سازمانی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
ف
-
فدراسیون های ورزشی
رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
-
فدراسیونهای ورزشی
تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
-
فدراسیون ورزشی
ارزیابی کیفیت وب سایتهای فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]
-
فرصت
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]
-
فروش بلیت
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
-
فضای انگیزشی ادراک شده
رابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
-
فعالیت بدنی
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
-
فعالیتهای ورزشی انفرادی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
-
فعالیتهای ورزشی گروهی
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
-
فعالیتهای ورزشی منظم
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
-
فنآوری اطلاعات
اولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
فناوری اطلاعات
تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
-
فوتبال
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
-
فوتسال
رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
ق
-
قدرت نرم
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
-
قصد خرید
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
-
قوت
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
ک
-
کارشناسان
تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
کارمندان
تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
کالاهای ورزشی
رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
-
کرمانشاه
بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
-
کشور
نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
-
کیفیت تیمی
پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
-
کیفیت خدمات
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
-
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
-
کیفیت خدمات
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
-
کیفیت وب سایت
ارزیابی کیفیت وب سایتهای فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]
-
کفش ورزشی
عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
-
کلیدی: نگرش مدیران
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
-
کمیته ملی المپیک
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
-
کمیته ملی المپیک
تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
کنترل
رابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
گ
-
گردشگر»
تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]
-
گردشگران ورزشی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
-
گردشگران ورزشی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
-
گردشگران ورزشی
شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
-
گروه متمرکز
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
-
گروههنجار
عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
ل
-
لیگ برتر
ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
-
لیگ برتر فوتبال
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
م
-
مالی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
-
میانجی
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
-
مجید
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
-
مجله
تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
-
محصولات ورزشی
تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
-
محصولات ورزشی
بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
-
مخاطبان تلویزیونی
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
-
مدارس فوتبال
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
-
مدارس و دانشآموزان
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
-
مدال
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
-
مدیران
تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدیران ورزشی
بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
-
مدیریت
مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
-
مدیریت استعداد
تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدیریت زمان
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
-
مدیریت فضاهای ورزشی
مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
-
مدیریت کیفیت جامع
تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
-
مدیریت کیفیت جامع
تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدیریت ورزشی
بررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
-
مدیر سالنهای ورزشی
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
-
مدلهای تعالی سازمانی
تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
-
مراکز ورزش دانشگاهی
بررسی شرایط انتصاب مدیران در پستهای مدیریتی مراکز ورزش دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]
-
مربی
رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
-
مربیان
ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
-
مربیان تیمهای ملی
اولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
مزیت رقابتی
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
-
مسئولان هیأتهای ورزشی
رابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
-
مسئولیتپذیری
رابطه مسئولیتپذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]
-
مشتری
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
-
مشتری
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
-
مشتریان
اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
-
مشتری ورزشی
مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
-
معلمان تربیت بدنی
بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
-
معلمان تربیت بدنی
عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
-
معلولین
بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
-
معنویت سازمانی
بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]
-
مقصد گردشگری
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
-
میل به تغییر
رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
-
منابع سازمانی
نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
-
منابع قدرت
ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
-
مهارت
اولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
مهارتهای سهگانه مدیریتی
رابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
-
موانع
بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
-
موانع
شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
-
موفقیت
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
-
موقعیت اجتماعی
عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
-
مؤلفه ورزشی
تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
ن
-
نابرابری جنسیتی
تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
-
نابینایان
بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
-
ناشنوایان
بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
-
نشان تجاری
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
-
نظارت و ارزیابی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
-
نقش اطلاع رسانی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
نقش آموزشی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
نقش فرهنگسازی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
نقش مشارکت اجتماعی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
نگرش و موانع
اولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
نوآوری
ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
-
نوجوانان
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
-
نونهالان
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
و
-
والیبال
رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
-
ورزش تفریجی
رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
-
ورزش دانشآموزی
ارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
-
ورزش دانش آموزی"
تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
ورزش قهرمانی
بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفههای ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
ورزشگاهها
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
-
ورزشهای آبی
بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]
-
ورزش همگانی
بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
-
ورزش همگانی
طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
-
ورزش همگانی
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
-
ورزش و جوانان
تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]
-
وزارت ورزش و جوانان
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
-
وزارت ورزش و جوانان
بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]
-
ویژگی های جمعیت شناختی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
-
ویژگیهای دموگرافیکی
رابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
-
ویژگیهای فردی
مطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
-
وظیفه شناسی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
-
وفاداری
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
-
وفاداری
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
-
وفاداری
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
ه
-
هوادار
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
-
هواداران
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
-
هوش سازمانی
رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
-
هوش معنوی
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
-
هیئت های ورزشی
شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]
-
هیئت ورزشی
بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]